ריהוט אומנותי מבטון
כידוע, בטון הוא תערובת של חומר מליטה, מים ואגרגטים.
תומס אדיסון, ממציא הנורה, היה מהראשונים לבנות בית מגורים מבטון.
במאה ה-19 הוא אף בא עם הרעיון של שימוש בטון ברהיטים, בטענה שהבטון יהיה עמיד יותר, לא פחות אטרקטיבי ובמחיר סביר יותר מעץ.
כדי להמחיש זאת, הוא יצר מס' רהיטים כולל ארונות לפטיפונים שלו, תוך שימוש בתערובת אוויר ספוג קצף בטון, שפיתח במעבדתו. תערובת זו שמרה על משקל נמוך ובכך ניפצה את המיתוס שבטון שוקל טון.

הפוטנציאל של בטון הוכיח את עצמו כמדיום ואמצעי לבניית רהיטים דקורטיביים וכיום, תחום רהיטי בטון תופס תאוצה ובעזרת טכנולוגיות חדשניות נוצרים רהיטים מבטון עם עיצובים מרהיבים ומקוריים.
רבים מאיתנו חושבים על בטון רק כדבר שאנחנו יכולים ללכת עליו, לנסוע עליו או לבנות איתו יסודות ולא כחומר שאנחנו יכולים לנוח עליו, לאכול עליו, להשתמש בו כדי להציג חפצי נוי, או כרהיטים לחדר ישיבות או משרד ביתי.

ברוכים הבאים לעידן החדש של בטון דקורטיבי, זמן שבו אתם עלולים לראות לא מעט שולחנות אוכל מבטון, שולחנות סלון, ספסלים, כוננויות או כיסאות כאשר כל אלו מבוססים על בטון טבעי וידידותי לסביבה בסגנון ייחודי ומרהיב.
היתרונות הגלומים ברהיטי בטון מעידים על איכותו – הרהיטים עשויים, כאמור מבטון איכותי אשר מחוזק עם סיבים בצפיפות גבוהה, הבטון אינו דוהה בשמש, אינו נסדק בטמפרטורה נמוכה ומתאים לשימוש ביתי כמו שימוש ציבורי או חיצוני.

פרט לפרקטיות של רהיטי בטון, אין לפסוח על הצד היפה שלו. הבטון מגיע במגוון גימורים וניתן להטביע בו כל צבע שתבחרו מבין 3,000
גווניו השונים.
לבטון עלות מחזור חיים נמוכה, אחזקה מינימאלית ומקסימום הנאה ויופי!
עם היכולת ליצוק בטון לתוך כל צורה ובכל תנוחה בכל מרקם או צבע, ניתן לשלב אותו בצורה הרמונית ומזמינה עם סגנונות הקיימים בביתכם, כל סגנון הנע בין מסורתי למודרני ביותר.